1.8.13

Dzien 11

Witamy znowu dzis TURBO SPALANIE!!! 


M - Ciekwe czy juz Zosia i Kasia zrobily?

 M - Kacha Zosia juz jest z 4 - pieknie kochanie oby tak dalej! nie poddawaj sie najgorsze juz za toba!

M - Kacha a ty gdzie sie podziwasz? 

K - Ja dzis mialam wypad za miasto z Mlodym - jestem spiaca ale jak sie ogarne to zabieram sie za cwiczenia.

M - Ja dzis szybko lece po pracy do domu, robie cwiczenia i tez lece dalej - mam dzis babski wieczor!!!

M - Kacha zrobilam turbo ale zapomnialam zrobic fotki!!! Polecialam odrazu pod prysznic i biegiem sie przebralam i nagle olsnienie! Aaaaa Musicie mi wybaczyc...

K - Jak ktos sie spieszy to sie diabel cieszy!!! Ja foteczke zrobilam...O prosze...

M - Z latarka cwiczylas o drugiej w nocy? co tak ciemno u ciebie?!









No comments:

Post a Comment