6.8.13

Dzien 16


Witamy dzis cwiczymy Skalpela :) - easy...albo killera!!! to sie okaze pozniej...
Poprostu z Kacha stwierdzilysmy, ze jutro oby dwie mamy sporo zajec i moze lepiej killerem sie dobic...



M - Kacha widzialas dzisiejsza metamorfoze na FB Ewy!!! 

Fotka i tekst zaporzyczony z FB strony Ewy Chodakowekiej link do stronki z boku...

"100 dni z naszą Ewą i mogę jedynie powiedzieć DZIĘKUJĘ!
Po porodzie musiałam zawalczyć o własne ja, o ciało, o lepszą psychikę i o lepsze życie.. udało się! 
Waga: -19kg! Na chwilę obecną mam 59-60 i na tym przystaje.
Brzuch: -20cm
Biodra: -18cm
Talia: -17cm
Udo: -12cm
Jestem teraz szczęśliwa, czuje się wspaniale, z mężem o wiele lepiej, znalazłam pracę - wszystko zmieniło się na lepsze 19kg temu życie dla mnie było szare, okropne i zero chęci wstania z łóżka.. teraz jest wszystko kolorowe i chcę się żyć!!


Jeżeli któraś się jeszcze waha.. nie traćcie czasu.. ja wahałam się kilka miesięcy niepotrzebnie i teraz żałuję że wcześniej nie zaczęłam."

Płytę z treningami zamówisz na :http://allegro.pl/show_item.php?item=3449860042

Diete online zamówisz nahttp://diety.bebio.pl/index.php/mid/7/fid/23/odchudzanie/diety




Wczoraj razem zaszalalysmy ale bylo smiesznie!!! Jednak cwiczenie razem bardzo motywuje!!!
Dziewczyny dawac, dawac!!!
Dla tych kto nie umie liczyc na palcach - jest ich 16!!!


No comments:

Post a Comment