5.8.13

Dzien 15 - Ewa Chodakowska celebrytka

Witam wszystkich po szalonym weekendzie...Dzis jest dzien 15 czyli dzisiaj cwiczymy 


Mam nadzieje, ze zobaczymy szczesliwe mordki dzisiaj!!!

Ewa Chodakowska celebrytka

K- Monia hej:-) slyszalas o tej nagonce na ewe chodakowska, ze sie sprzedala i stala sie celebrytka ? co o tym myslisz? Jak dla mnie to, to czy ktos jest celebryta czy nie nie ma wiekszego znaczenia dopoki jest wiarygodny. Ewa taka dla mnie jest na dzien dzisiejszy. Motywuje mnie do ciezkiej pracy - nie wiem jak to dziala ale dziala moze przez te metamorfozy, ktore wrzuca na FB. Media z tego zyja zeby pozerac osoby, ktore cos osiagaja i czyms sie wyroznieja. Poza tym nie czytaniem plotek podniose swoje posladki tylko ciezkiem treningiem wiec lepiej zakladam sportowe buty i do dziela :-)


M - Kacha totalnie sie z toba zgadzam szczegolnie po tych centymetrach, ktore nam ubylo! Dzieki niej czuje sie zmotywowana do walki o lepszy wyglad i samopoczucie! Prawda jest taka ze to wlasnie media zrobily z niej celebrytke i teraz jeszcze jej to zarzucaja - hipokryci, probuja zrobic pieniadze na plotce...pewnie nie jeden raz jej sie to przytrafi...pewnie posadza ja o to, ze jest w ciazy, ze zdradzila itp...Media sa straszne mam tylko nadzieje, ze nie bedzie czytac tych plotek, ktore sa wyssane z palca...i bedzie nas nadal motywowac!!!

K - Monia jest 15 i nawet pot pod nosem! :)


M - Kacha ja tez zrobilam - jestem cala mokra mozna biustonosz wykrecac!
zauwazylam, ze robie cwiczenia w tepie i dokladniej to moze dla tego tak ze mnie te poty wyciska :) 




No comments:

Post a Comment