8.8.13

Dzien 18

Motto na dzis : Wyzwaniem jest stworzenie nowych nawyków i praktykować je regularnie.


Kobitki Cwiczyc cwiczyc!nie odwlekac!Nie ma sensu za 2 tygodznie bedzie was o 4cm mniej!!!
To kto sie do nas dolacza! pisac szybciutko w kometarzach :) 

Wow juz dzien 18 no ale cwiczyc trzeba! Kacha przesyla serdeczne pozdrowienia z wakacji 
Tu sie baba byczy!

K - Monia Jak tu pieknie!!! Pokoj w hotelu stworzony do cwiczen!
M - No to sie ciesze, mam nadzieje, ze nie bedziesz sasiadom tupac :) no ale baw sie dobrze...
K - Pozdrawiam z totalnego, pieknego zad#pia!!!
M - Hahahaha 
M - Kacha, Natknelam sie na ta stronke po angielsku ale da sie przetlumaczyc fajna taka i pozytywna :) 

No ale my do roboty!!! dzis cwiczymy turbo spalanie




M - ZOSIA GDZIE TY!NIE PODDAWAJ SIE ! DAJESZ RADE!

Z - Nadal mam problem z laptopem, zapomnieli jakiegos kabelka dorzucic!

M - No to moze sprobuj na telefonie :) male to ale Ewa glosno krzyczy i przypomni ci o tej nodze co glosno opada na podloge!!!

Z - Monia, udalo sie jakas mala ta Ewa ale spoko z lupa w reku dalam rade i jest 6!

M - Wiedzialam, ze moge na ciebie liczyc! Zuch dziewucha :) 

Z - Ciezko bylo wrocic po tej przerwie ale dalam rade...

M - Dokladnie! Dziewuchy nie odkladac szybciutko do roboty :) Kogo mam jeszcze pogonic pisac ponizej :) 

K- Hallo jestem!!! Matko ale tu podłoga skrzypi nadal mi w uszach gra! 
M - Ciekawe co dobie wspolokatorzy w hotelu pomyśleli  hahaha pięknie 
K - haha dokładnie, a tak wogole to w połowie cwiczen net mi wysiadł i musiałam z głowy dokończyć...
M - Wiem, ze jesteś pamietliwa napewno nie miałas z tym problemu ;) 
M - Kochane praca skończona, lecę do domu a pózniej Roma ;)
Z- ale z ciebie poeta! 
K - raczej poetka no ale to szczegół 

K- Ale od tych cwiczen ci rak przybylo!
M- To moje szalone kolezanki - nie mam to jak dodatkowe wsparcie - nawet na wakacjach :)

A wy gdzies wypoczywacie w tym roku?  






No comments:

Post a Comment