22.7.13

Dzien 1




M - No i pasza dla konia zapodana z rana... 

K - Ja juz glodna!

M - No to jedz co 3 godziny i pij duzo wody - damy rade...

K - No pije juz godzine!

M - Ale rob sobie przerwy w tym piciu...

M - U mnie najgodrzej bedzie ze slodyczami...

K - No u mnie nie, ja raczej pizza i hamburgery i wogole jedzenie!!!

M - Wiesz co tak sie przejadlam tym junk food'em przez weekend ze mam dosc.

K - Ja nie mam nigdy dosyc...

M - Kacha pisz plan naszych cwiczen, a ja skoncentruje sie na naszej diecie.



Poniedzialek: TURBO SPALANIE

Wtorek: SKALPEL

Sroda: 5x6 - TRENING NR 8, 5, 2, 1, BRAZYLIJSKIE POSLADKI CZ. 1 

Czwartek: TURBO SPALANIE

Piatek: 5X6 - TRENING NR 6, 4, 3, 7, BRAZYLIJSKIE POSLADKI cz.2

Sobota: SKALPEL

Niedziela: Relax

M - Kacha - Na moje oko nie bedzie latwo. 

K - Kompletnie pominelam KILLER.  Mysle, ze moze w przyszlym tygodniu albo za dwa      
     zrobimy male zmiany. Killer to killer!!!!

M - Jasne - Zobaczymy czy w niedziele bedziemy grysc dywan!

Jak sa jacys chetni to serdecznie zapraszamy!
Dolacz sie do nas juz dzis!




No comments:

Post a Comment