26.7.13

Dzien 5

Hallo kochane robaczki!!! 
To juz 5 dzien naszego szalenstwa i do naszej grupy dolacza Kasia z USA!!! 
Strasznie sie cieszymy bo w grupie razniej!
Ale jest jeden warunek!
Wysylasz nam fotke po kazdym zakonczonym cwiczeniu dzielisz sie z nami swoimi doswiadczeniem no i my bedziemy ciebie wspierac do samego konca bo zaczynasz troche pozniej! 
a  i fotka ma byc z jedyneczka dzisiaj jak pierwszy dzien!
Pamietaj tez, ze masz sie odzywiac zdrowo i jesc male posilki 5 razy dziennie co 3 godziny. wszystko jest w pasku u gory na naszej stronce! 
Zapraszamy - DAJESZ RADE! 

-/-

Laseczki -  nasz dzisiejszy trening to Skalpel!



A wy na ktorym bedziecie schodku? 


K - Monia ja wybieram ten gorny! fotka z dzisiaj ponizej, a wogole zobacz kto mi dzisiaj kibicowal!

M - Ooo Fifi moja kochana mordeczka! Ucaluj go ode mnie koniecznie xxx 
Ja tez wybieram ostatni schodek!!! 

M - Kacha wiesz co, mnie dzisiaj podczas tego cwiczenia co robisz kolka, to tak mnie uda pieka z boku, ze nie moglam ich skonczyc! Ale musze ci powiedziec, ze cala reszte zrobilam bez krzyku! 

K - Monia no wlasnie ciebie nie slyszalam dzisiaj i sie zastanawialam czy sobie odpuscilas!

M - Ja? nie ma mocnych -  nie odpuszczam!

K - A mnie dla odmiany, przy tym cwiczeniu palily uda ale po srodku... 

M - Ale to dowod na to, ze kazdy jest inny... wierzysz, ze to nasz 5 dzien!!! Hurraaa...






No comments:

Post a Comment