25.7.13

Dzien 4

M / K - Dzien dobry wszystkim bardzo dzisiaj! 
Forma sie poprawia i figura tez wiec zabieramy sie dzis za

TURBO SPALANIE




 DO DZIELA - DAJESZ RADE!!!



K - Monia wiesz co dzisiaj podczas turbo spalania rece odmowily mi posluszenstwa, okropny skurcz miesnia trojglowego ramienia mnie totalne zaskoczyl przed dwoma powtorzeniami do konca ostatniej rundy!!! Rozciagnelam dwie minuty i ukonczylam z opoznieniem - chyba potrzebuje odpoczynku.

M - To i tak gratulacje za wytrzymalosci i zakonczenie cwiczen. Ja wiedzialam, ze ty twarda sztuka jestes ale pamietaj my nie jestesmy maszynkami, wiec tego typu rzeczy sie potrafia przytrafiaja...w takim wypadku proponuje zrobic dzien wolny, ty mozesz  jutro, a ja sobie zrobie wolne w niedziele...zeby bylo po rowno.

K - Monia ale czuje przyplyw pozytywnej energii - niesamowita sprawa!!

M - Ja tez! juz nie moge sie doczekac jutrzejszych cwiczen , a tu trzeba isc spac! 

M - Kacha wiesz co musze ci sie przyznac, ze ja nie dalam rady tego ostaniego cwiczenia zrobic - tego co w skarpetkach jezdzisz po podlodze.

K - Tak, a dlaczego?

M - Bo byly tak mokre, ze  moglabym spokojnie okna nimi umyc! 

K - Jutro sprawdze jakie te twoje okna sa czyste!

Laseczki nasza rada - Jeden dzien wolny w tygodniu dla regeneracji obowiazkowo! 
A tym czasem czuwaj!

No comments:

Post a Comment