19.7.13

Za 3 dni zaczynam!!!


M - Kacha wiesz co ja nadal szukam takich zoltych majtek , ktore nosi Ewa Chodakowska. 
Ja mam wrazenie, ze one same podnosza te posladki do gory, bo to nie mozliwe zeby tak samemu biodra wyrzucac! No zobacz ten filmik!

M - A co sie stanie jak ich nigdzie nie znajde, czy juz powinnam sie poddac? 
Kacha co ty o tym myslisz?

K - Monia mysle, ze szukamy dalej - nie poddawaj sie damy rade...
M - Kacha powiedz mi wogole a co ty dzis jadlas? Bo ja bylam okropna i pozarlam frytki ze smazona ryba ale tylko dla tego, ze to ostani raz... Musze ci powiedziec, ze sie wzruszylam...

...















K - No to polecilas po bandzie! a ja zdrowy obiad: kurczak z ciemnym ryzem (szalenstwo o slabym smaku) a potem ... 
2x twix ice cream :-/ MUSIAAAALAM !!!
















M - Jak narazie swietnie nam ida te przygotowania!!! Buziaki do jutra

No comments:

Post a Comment