21.7.13

Dzien (-) 1




M - Hallo Kacha wiesz co nie moge znalesc tych majtek! ale mam czarne - myslisz, ze jak je zaloze to tez dam rade z tymi biodrami? 

M - wiesz co ja slyszalam, ze czarny przyciaga, a jak mnie zacznie przyciagac do ziemi to co bede miala przysadzista dupe? Ratuj!

K - Monia ale z drugiej strony czarny wyszczupla! poza tym mam dla ciebie ser - tez jest zolty 

M - Bardzo smieszne, sluchaj to co dzis spacer z Fifim (Fifi to syn Kachy), a pozniej na zakupy zeby powoli zaczac te kalorie gubic...

K - Jest plan - wkoncu Ewa Chodakowska mowi, ze trzeba uzupelniac te cwiczenia spacerami...

M & K - Hallo jest tam ktos?! moze macie inna opinie... 

M - Kacha ale ja jestem madra! zapomnialam ten wpis wczoraj opublikowac...

K - No bo sie przyciska guzik publish kobieto - o rany...

No comments:

Post a Comment